פתירת תקלות

הזרמתם תוכן פרסומי חדש למסך וזה לא התעדכן?

פעלו באופן הבא:
  1. חזרו למסך הבית – לחצו על כפתור "הגדרות" – רשת ואינטרנט.
  2. כבו את לחצן ה wi-fi לדקה -הפעילו אותו מחדש ובדקו שהאינטרנט מחובר.
  3. כנסו לאפליקציית buildboard.tv והתוכן יתעדכן באופן אוטמטי, לא קיבלתם עדכון? כנסו להגדרות בתוך האפליקציה ןלחצו על רענון תוכן.

לא הסתדרה הבעיה !? דברו איתנו

שלחו לנו הודעה בווטסאפ לטלפון 0723972118 ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם.